Şirketlerde satın alma biriminde çalışan kişiler, dokümantasyon ürünlerinin maliyetlerini hesaplamak istediğinde birçok soru ile karşı karşıya kalmaktadır. İhtiyaç duyulan fotokopi makinesi veya yazıcı ürün modellerini belirlemekle beraber makineni parça ömürlerini, sarf malzemelerini(toner, drum, developer vb…) ve bakımı ile ilgili pek çok soruya cevap bulmak durumunda kalmaktadırlar.
Tamda bu nokta BÜRO TEKNİK TİC. Ve. SAN. LTD. ŞTİ. olarak kopyabaşı anlaşması ile beraber sürpriz oluşabilecek maliyetler ile karşılaşmadan satın alma süreçlerinde verimliliğinizi artırarak dokümantasyon maliyet giderlerinizi %30 oranında azaltıp kontrol altına alabilirsiniz.
Kopyabaşı Anlaşması İle Birlikte;
- Toner Ücreti YOK
- Bakım Ücreti YOK
- Zaman Kaybı YOK
- Süpriz oluşacak Maliyetler YOK
- Stok Maliyeti YOK
Sayfabaşı birim maliyet üzerinden yapılacak olan sözleşmeyle beraber; kullanılan kağıt hariç sözleşme süresi boyunca ihtiyaç duyulan sarf malzeme, parça değişikliği, arıza ve bakım giderleri tarafımızca karşılanmaktadır. Her ayın sonunda, ay içinde yapılan baskı adedi sözleşmede yazılan birim maliyet ile çarpılarak oluşan tutar birim “Hizmet Bedeli” olarak faturalandırılır.